Curve Curve
Actualiteiten
Bij Horus

Grietkin De Proft, Customer Success bij Horus Software

28 May 2024

Bij Horus Software willen we niet alleen dat elke collega zich thuis voelt in ons bedrijf, maar ook dat onze klanten de mensen achter de software leren kennen. Om die reden stellen we met plezier elke nieuwe collega voor via een luchtig interview.

Vandaag is het de beurt aan Grietkin De Proft, onze nieuwe aanwinst in het Vlaamse Customer Success-team. Lees gauw verder om meer te weten te komen over Grietkin en haar rol binnen Horus Software!

Dag Grietkin, hoe gaat het met je?

“Het gaat heel erg goed met me, bedankt. Het zonnetje schijnt, ik zit goed in mijn vel, leer enorm veel bij op het werk en werd warm onthaald door al mijn Horus-collega’s. Super, dus! Bovendien heb ik enorm veel zin in mijn nieuwe uitdaging bij Horus Software als Customer Success én maakt de komst van een tweede spruit me zeer enthousiast. Kortom, alleen maar positieve dingen (lacht)!”

Wat houdt de job van Customer Success juist in?

“Eerst en vooral: het is een héél diverse job (lacht). Mijn voornaamste taak is de begeleiding van klanten. In eerste instantie geef ik ze een grondige opleiding in onze software, zodat ze op korte termijn de voordelen van Horus ontdekken en benutten. Daarnaast is het ook belangrijk om de connectie met de bestaande klanten te onderhouden. Ik pols geregeld naar hun noden en probeer ze zo gepersonaliseerd mogelijk te helpen en begeleiden.”

Waarom heb je voor Horus als bedrijf gekozen?

“Heb je een momentje (lacht)? Nee, even serieus: er zijn verschillende redenen waarom ik voor Horus als werkgever heb gekozen. Aan de ene kant sprak het familiale aspect van het bedrijf me erg aan. Ik voelde dit aan alles toen ik langs ging op het kantoor. Iedereen gaf me meteen een warm en welkom gevoel. Daarnaast geloof ik resoluut in het innovatieve karakter van Horus Software.”

Hoe ziet een typische dag er voor jou uit?

“Meestal begint mijn dag met het checken van mijn mails en een overleg met het Vlaamse team. Ook geef ik dagelijks een of meerdere opleidingen. Dit kan variëren van één tot drie per dag. Zoals ik al zei: het is druk, hé (lacht)! Daarnaast volg ik ook de klanten op die reeds een opleiding hebben gehad. Ik kijk of alles vlot verloopt en pols of ze nog vragen hebben. Tenslotte bereid ik me voor op de volgende dag. En voor je het weet? Dan is de dag weer om (lacht)!”

Hoe zou je Horus omschrijven in een paar woorden?

“Familiaal. Klantgericht. Modern. En innovatief.”

De sector is in volle verandering: wat zijn volgens jou de ‘hottest trends’ op dit moment?

“Ik merk heel hard dat ondernemers en accountants vandaag de dag écht wakker liggen van Peppol. Er heersen immers nog heel wat onzekerheden en onduidelijkheden, dus het is logisch dat ik daar geregeld vragen over krijg. Daarnaast blijven artificiële intelligentie, werkdruk en automatisering hete hangijzers. Veel accountants en ondernemers zijn écht verbaasd – én onder de indruk (lacht)! – wanneer ik de mogelijkheden van Horus Software toon.”

Waar kan je echt van genieten buiten je job?

“Ik geniet het meest van de kleine dingen in het leven. Een leuke wandeling, familie-etentjes op zondag, een middag naar de kinderboerderij… Alles wat met familie te maken heeft, geeft me enorm veel energie. Zalig!”

Is er nog iets dat je graag wilt zeggen?

“Bedankt voor dit fijne interview: heel tof om geïnterviewd te worden (lacht)! Ook wil ik gewoon nog even zeggen dat ik enorm blij ben om in zo’n leuk team en bedrijf te werken. Ik heb super veel zin in de toekomst, dus… laten we Horus Software nóg meer op de kaart zetten!”