Ian Juvyns, Customer Care Hero bij Horus Software
26 September 2024Bij Horus Software willen we niet alleen dat elke collega zich thuis voelt in ons bedrijf. We willen ook dat onze klanten de mensen achter de software leren kennen. Om die reden stellen we met plezier elke nieuwe collega voor via een luchtig interview. Vandaag is het de beurt aan Ian Juvyns, onze nieuwe aanwinst in het Vlaamse Customer Success-team. Lees gauw verder om meer te weten te komen over Ian en zijn rol binnen Horus Software!
Dag Ian, hoe gaat het met je?
“Gegroet! Alles gaat héél goed met mij (lacht), bedankt! Ik heb het gevoel dat mijn leven momenteel echt in een stroomversnelling zit: ik heb net een nieuwe job bij Horus, ik heb net een huis gekocht. Veel nieuwe avonturen. Dat is soms spannend, maar vooral heel erg leuk.”
Wat houdt de job van Customer Success juist in?
“Als Customer Success staan wij in voor de goede ondersteuning van onze klanten. Zo zorgen we voor een gepersonaliseerde onboarding, zijn wij het eerste aanspreekpunt voor al hun vragen en geven we hen diverse trainingen. Achter de schermen zijn we dan weer druk bezig om onze ervaringen en oplossingen te documenteren en staan we in nauw contact met de softwareontwikkelaars om de ervaringen van onze klanten in kaart te brengen. Die samenwerking is echt geweldig (enthousiast). Ik werk namelijk niet alleen reactief, maar mag ook proactief mee vorm geven aan de software van Horus. Hoe cool is dat (lacht)?!”
Waarom heb je voor Horus als bedrijf gekozen?
“In eerste instantie was ik erg gecharmeerd door de visie van Horus: eindelijk nog eens een Belgische ontwikkelaar, die een nieuwe, vernieuwende en moderne oplossing voor accountants op de markt durft brengen. En dat gebouwd op hedendaagse, AI-gedreven technologie (enthousiast)! Daaraan wilde ik heel graag mijn steentje bijdragen.”
“Daarnaast begrijpt Horus Software de noden van de moderne accountant bijzonder goed. In een versplinterd landschap als dat van de accountancysector zorgt de software van Horus voor eenvoud en duidelijkheid. Één aanbieder, gedreven door innovatieve technologieën, met de ambitie om alle kerntaken onder één dak te brengen. Als missie kan dat tellen, hé (knipoogt).”
Hoe ziet een typische dag er voor jou uit?
“Elke morgen starten we met een meeting waarbij het Customer Success-team de hot topics van de afgelopen dag afstemt met de ontwikkelaars. Daarna volg ik de Nederlandstalige tickets op, die telefonisch of per mail gemeld worden. Omdat we ondertussen ook steeds meer nieuwe klanten in onze Horus-familie mogen verwelkomen, zorg ik voor de technische installatie van de software.”
“De wereld staat niet stil, dus we zijn als team ook continu bezig met innovaties, nieuwigheden en optimalisaties – en daar komt heel wat documentatie bij kijken, wat ik graag doe. Je merkt het meteen: geen enkele dag is hetzelfde, mijn takenpakket is erg divers. En dat vind ik echt geweldig (glimlacht)!”
Hoe zou je Horus omschrijven in een paar woorden?
“Gedreven, warm, innovatief en familiaal. Mijn collega’s zijn stuk voor stuk warme mensen, met een duidelijke visie om onze klanten écht vooruit te helpen. En ik voel me er dan ook als een vis in het water.”
Waar haal je het meest voldoening uit in je job?
“Simpel: de dankbaarheid die ik krijg van een klant die ik uit de nood heb geholpen. Dat is echt de brandstof in mijn tank (straalt). Daarnaast vind ik het ook ontzettend cool dat we onze klanten bewapenen met nieuwe, krachtige tools om de hedendaagse digitale uitdagingen te verslaan. Wanneer een klant ons vertelt hoe Horus erin slaagt om repetitieve taken te automatiseren en de interne processen een stuk vlotter te laten verlopen: da’s echt kicken. En ik ben daar oprecht trots op (grinnikt).”
Waar kan je echt van genieten buiten je job?
“Ik moet eerlijk zijn: ik ben een rasechte nerd (schaterlacht). Ik ben dus veel bezig met muziek, geschiedenis, film, cultuur en daarnaast zit ik ook regelmatig te gamen. Om te ontkoppelen van alle computers en schermen, trek ik graag mijn wandelschoenen aan. Ik noem dat ‘bosbaden’, iets waar ik enorm veel energie uit haal. Verder ga ik graag op reis met mijn vriendin en kan je ons vaak zien headbangen op festivals of optredens. Het is te zeggen: zolang mijn IT’er nek dat nog aankan, natuurlijk (lacht)!”
Is er nog iets dat je graag wilt zeggen?
“Kom gerust onze software ontdekken en neem eens een kijkje naar Horus en Falco. Soms is het gras wél groener aan de overkant, neem dat maar van mij aan (knipoogt). Bedankt voor het fijne interview en aan iedereen die dit leest: een fijne dag!”