Algemeen

Wat is Horus Office?

Horus Office is een innoverende boekhoudsoftware voor boekhouders die volledig herzien is en gebaseerd is op de nieuwe technologieën. De software maakt namelijk gebruik van artificiële intelligentie en gedragsanalyses om het werk voor jou te vereenvoudigen.
Deze boekhoudsoftware is bestemd voor boekhouders, fiduciaires en cijferprofessionals en maakt het voor hen mogelijk om aan al hun wettelijke verplichten te voldoen en informatie uit te wisselen en te communiceren met hun klanten.
Hij is eveneens bestemd voor boekhouders in bedrijven die hun boekhouding intern beheren.

Informatiebrochure

Raadpleeg de brochure over Horus Office door op deze link te klikken

Voordelen

Cijfers in realtime

Met Horus kan je je klanten gemakkelijk een realtime overzicht bieden van hun activiteit aangezien de gegevensinvoer in verschillende fases gebeurt.
Doordat de verschillende aspecten van de gegevensinvoer (cashflow, btw, belastingen, …) van elkaar gescheiden worden, kan het deel over de cashflow onmiddellijk en automatisch verwerkt worden via onze artificiële intelligentie om je klanten (of zaakvoerders) zo realtime informatie te bieden!
Onze robot die uitgerust is met artificiële intelligentie en gedragsanalyses kan uitvoeren, verrijkt zich bovendien met de ervaring van de boekhouder en maakt hiervan gebruik bij de verwerking van de dossiers, wat het werk voor jou eenvoudiger maakt!

Eenvoudige en intuïtieve interface

Voor een gebruiksvriendelijke software vanaf de eerste klik.
Wat maakt de interface van Horus anders?

  • Een uniek menu biedt je een snel overzicht van alle mogelijke handelingen. Gedaan met zoeken in alle links van de menu’s en submenu’s! Doordat je slechts één menu hebt, geniet je van een totaaloverzicht van alle acties de verricht kunnen worden.
  • Een navigatie met tabbladen zoals op het internet. Met Horus kan je met verschillende vensters werken die tegelijkertijd openstaan.
  • Een verfijnd design voor een maximale eenvoud.
  • Een volledig herziene navigatie om tijd te besparen en het gebruik te vergemakkelijken

Aanpassing van het boekhoudplan

Met Horus heb je de mogelijkheid om een boekhoudschema op te stellen per activiteitensector. Vervolgens kan je de boekhoudplannen van de dossiers aanpassen die betrekking hebben op dit schema. De aanpassing van het boekhoudplan gebeurt via een eenvoudige drag and drop en wordt zo kinderspel!

 

Algemeen advies geven aan je klanten uit eenzelfde activiteitensector is geen verre droom meer en wordt werkelijkheid!

Tijdbesparing

De herkenningsoplossing, die uitgerust is met artificiële intelligentie en in staat is om gedragsanalyses uit te voeren, gaat de geïmporteerde documenten vooraf automatisch en onmiddellijk invoeren. Bij deze voorafgaande gegevensinvoer toont de herkenningsoplossing aan de hand van een kleurencode welke boekingen gecontroleerd, rechtgezet of aangevuld moeten worden.

Volledig platform

Om te communiceren met je klanten en gemakkelijk documenten uit te wisselen.
Horus is een unieke oplossing die aan alle behoeften van de boekhouders en de klanten voldoet.

Naast een geïntegreerde mailbox met vooraf vastgelegde boodschappen (om je sneller te helpen antwoorden) bevat Horus een bibliotheek die gedeeld wordt met je klant en waarin je alle belangrijke boekhoudkundige documenten kan bewaren.

Je klant kan zijn documenten op zijn beurt eenvoudig verzamelen en verzenden dankzij de ontwikkelde tools zoals de mailboxscanner, mappenscanner, …

Unieke knowhow

Het team van Horus bestaat uit een mix van 2 generaties en kan je bijgevolg unieke vaardigheden aanbieden.

Enerzijds wordt het team vertegenwoordigd door de specialisten die over meer dan 30 jaar ervaring beschikken in de sector van de geautomatiseerde boekhouding. Anderzijds zijn er de digital natives die hun kennis op vlak van nieuwe technologieën kunnen inbrengen.

Net in die combinatie ligt de kracht van Horus.

Basisfuncties

Fonctionnalités de base

Horus Office is een boekhoudsoftware. Hij zorgt ervoor dat de cijferprofessionals kunnen voldoen aan al hun wettelijke verplichtingen. De basissoftware is volledig! Slechts 4 modules zijn optioneel (vaste activa, analytische boekhouding, budgettaire boekhouding en facturatie).

De software omvat:

  • Het beheer van de gedigitaliseerde documenten: Horus is de enige boekhoudsoftware die uitgerust is met artificiële intelligentie (robot) waarmee digitale documenten verwerkt kunnen worden met een exact resultaat van 99,9%!
  • Het bijhouden van de algemene boekhouding: de verschillende documenten (aankopen, verkopen, diverse loonverrichtingen, …) worden automatisch door de robot of manueel ingevoerd. Beheer van de verschillende wettelijke verplichtingen (fiche 281.50, belastingaangifte, Intrastat OneGate, …);
  • Het beheer van de afschriften van de bankrekeningen: Horus integreert eveneens de automatische verwerking van de rekeningafschriften in CODA- en PDF-formaat (gedownload vanuit de Home Banking applicaties van de voornaamste banken);
  • Een efficiënte raadpleging van je cijfers dankzij de integratie van geavanceerde functies in de tabellen: sortering, filter en optelling van alle beschikbare kolommen, mogelijkheid om meerdere vakken te selecteren en de details van de boekingen in een enkele klik te bekijken, preview van de gescande documenten, enz.
  • Raadpleging van een Management Content: je kan je winst- en verliesrekeningen (P&L) raadplegen met een vergelijking met het voorgaande jaar.
  • Het beheer van de cashflow: het automatisch beheer van je betalingsenveloppen in SEPA-formaat, maar eveneens van aanmaningen aan klanten;
  • Het beheer van btw-eenheden: dankzij de unieke database van Horus zijn de btw-eenheden beschikbaar voor de bedrijven die gegroepeerd zijn in een btw-eenheid;
  • De automatische aanmaak van diverse verrichtingen zoals de lastenoverdracht, de overboekingsrekening, het beheer van dubieuze vorderingen, de stornoboekingen, de herwaardering van posten in vreemde valuta, enz.;
  • Import-Export Excel: meer dan zomaar een Excel-export biedt Horus een geïntegreerde Excel-versie waarmee je je cijfers onbeperkt kan gebruiken vanuit je boekhoudsoftware;
  • Het ophalen van je bestaande gegevens;  
  • De berekening van de vennootschapsbelasting: aangezien dit geïntegreerd is in je boekhoudsoftware, is het mogelijk om je boekingen voor de resultaatverwerking en de aangifte van de Ven.B. op Biztax aan te maken (beschikbaarheid laatste kwartaal 2019);
  • De neerlegging van de jaarrekeningen NNB: je hebt geen bijkomende software meer nodig voor de neerlegging van je rekeningen (beschikbaarheid laatste kwartaal 2019);  
  • De efficiënte mailbox om gemakkelijk te communiceren en informatie uit te wisselen met je klanten;
  • De documentenbibliotheek waarin je de boekhoudkundige documenten van je dossiers kan plaatsen en bewaren;

 

Optionele functies

Budgettaire boekhouding

Maak de begrotingen van je klanten op zodat zij hun activiteit in alle eenvoud kunnen beheren! Je kan je begrotingen eenvoudig in al je rapporten opnemen.

Beheer van de vaste activa

Dankzij automatiseringsmechanismen wordt het beheer van de boekhoudkundige verplichtingen van je afschrijvingen kinderspel!
Een soepele en krachtige module voor de verwerking van bijzondere verrichtingen (storno’s, buitengewone afschrijvingen, …) en projecties van in de toekomst geplande vaste activa.

Analytische boekhouding

Met de analytische boekhoudingmodule van Horus Office worden analytische boekingen eenvoudiger.
De tijd die bespaard wordt bij de gegevensinvoer kan bijgevolg efficiënt besteed worden aan de analyse van de kosten- en opbrengstenplaatsen van het bedrijf. Deze analyse wordt bovendien gemakkelijker dankzij de raadplegingen en automatische afdrukvoorstellen.

Tarieven

De tarieven van Horus Office

Aangezien iedere klant anders is, hebben we tarieven ingevoerd die aangepast zijn aan ieders behoeften.
Voor de kmo’s is de software Horus Office beschikbaar vanaf € 75/ maand .
Gelieve contact op te nemen met een van onze verdelers voor meer informatie in verband met de tarieven van Horus Office voor kmo’s of fiduciaires.

FAQ

Hoe kan ik Horus Office verkrijgen?

Raadpleeg de lijst van onze partners om na te gaan of je verdeler er reeds deel van uitmaakt.
Indien je verdeler al met Horus werkt, volstaat het om contact met hem op te nemen om meer informatie te verkrijgen.
Indien je partner niet met Horus werkt, kan hij contact met ons opnemen of kan je contact opnemen met een verdeler uit jouw regio.

Wat maakt Horus anders?

Om een ware pragmatische innovatie te kunnen aanbrengen zijn wij moeten vertrekken van een “blanco blad” om alle postulaten weg te werken die opgelegd worden door de technologische beperkingen van de jaren ’90.
Bovendien hebben wij de methodologie van de automatisering van de boekhouding volledig herzien. Zo hebben wij bijvoorbeeld een unieke database per fiduciaire ingevoerd evenals een robot die uitgerust is met artificiële intelligentie en gedragsanalyses kan uitvoeren. Daarnaast hebben we ook de boekhoudperiodes geschrapt.

Zal ik via deze software kunnen communiceren met mijn klanten?

Ja, Horus Office omvat een mailbox om met je klanten te kunnen communiceren. Je beschikt bovendien over een bibliotheek waarmee je documenten met je klanten kan uitwisselen (aangiftes, reporting, …).

Ik heb al een boekhoudsoftware, zou ik mijn oude documenten kunnen terugvinden met Horus?

Oui, Horus permet de récupérer facilement toutes les données de votre ancien logiciel comptable.

Voor wie is Horus Office bestemd?

Horus office is bestemd voor boekhouders, accountants en fiduciaires die de boekhouding bijhouden voor hun klanten en voor kmo’s die hun boekhouding intern uitvoeren. De boekhoudsoftware is beschikbaar in België en in Luxemburg.
Voor ondernemers die facturen wensen in te boeken en hun boekhouding wensen op te volgen hebben wij Horus Mobile ontwikkeld.

Laat je gegevens achter zodat wij je kunnen terugbellen




cb925497d66e35e28e0043c4b8973ef5$$$